יום שני, 2 במאי 2011

הזמנות לחתונה באינטרנט


לאחרונה הצעתי נישואין (סוף סוף...) לחברה שלי. אנחנו מכירים לא מעט זמן, כבר שש שנים יחד, ולמרות שלא ממש ניסינו לגור ביחד כמו שנהוג היום לפני החתונה, החלטנו שדי ומספיק, אהבה יש וכמובן גם ויכוחים יש, שזה משהו חייבים בחיי הזוגיות, כך אומרים, מה לעשות לא הכל ורוד ודבש וטוב שכך.

על מנת לזרז עניינים, בדקנו מספר מקומות לחתונה, גני אירועים בסביבה שלנו (תל אביב) ובסופו של דבר סגרנו לאחר שבוע התלבטויות עם גן אירועים שאני רציתי מתחילת החיפושים אבל אשתי לעתיד לא ממש הייתה משוכנעת (חלק מחיי הזוגיות...).

כחלק מהכנות לחתונה, היינו צריכים לבחור ולהזמין הזמנות לחתונה ויתרון גדול היה לנו כי אשתי מעצבת גרפית במקצועה, כך שלא דאגנו מבחינת עיצוב, אבל כן היינו צריכים לבחור דפוס להדפסת ההזמנות לחתונה שלנו.

עברו מספר שבועות ועדיין לא ממש היינו סגורים על עיצוב ההזמנות, לחברה שלי פתאום לא ממש באו רעיונות לעיצוב ההזמנות ולכן החלטתי לבקש עזרה מאחי שכבר נשוי שנתיים.
אחי המליץ לי לחפש באינטרנט עיצובים להזמנה לחתונה, וכך עשיתי.

אני לבדי, בדגש על רק אני, חיפשתי אתרי דפוס און ליין אשר מציעים עיצובים של הזמנות לחתונות.
לאחר מספר בדיקות ננעלתי על אתר אחד, אתר הקטלוג , שהוא דפוס שנמצא בחיפה אבל מציע להזמין דרך האינטרנט מספר שירותי דפוס וביניהם, הזמנות לחתונה.

נכנסתי לקטגוריה של ההזמנות לחתונה באתר שלהם, ופשוט התבוננתי בעיצובים השונים להזמנות שיש באתר. אהבתי לא מעט עיצוב להזמנות לחתונה, אבל בסופו של דבר בחרתי באחד ולפני שהמשכתי בשלבי הזמנה, רציתי להתייעץ עם חברה שלי על מנת שהיא תראה אותה והיא תגיד לי אם זה בסדר מבחינתה.
אבל משהו עצר אותי, לא יודע מה בדיוק ולפני שהתקשרתי אליה או שלחתי לה בפייסבוק או במייל את העיצוב להזמנה, אמרתי לעצמי תזרום עם זה, תזמין דרך האתר את ההזמנות לחתונה שלך ותפתיע אותה.

וכך היה המשכתי בתכנית שלי, השלמתי את שלבי ההזמנה, דרך העיצוב והכיתוב שיהיה בהזמנה ולאחר השלמת הפרטים, ביקשתי שישלחו אליי דוגמה של ההזמנות לחתונה בחינם הביתה.
לאחר מספר ימים, הגיע אליי הביתה את ההזמנה דרך הדואר. התרגשתי מאוד כי ידעתי שאם חברה שלי לא תאהב אז אני די אתאכזב וגם אכניס את עצמי לבעיה.
שאני ראיתי את ההזמנה ראיתי יופי, פשטות ואיכות, וזה מה שציפיתי מההזמנה לחתונה שלי, לא כל מיני ציורים מוזרים, או תמונות מצחיקות אלא עיצוב יפה ומכובד, אבל גם שההזמנה תהיה באיכות גבוהה.

בקיצור, הראיתי לחברה שלי את ההזמנה ובהתחלה לא הייתה ממש התלהבות, וחשדתי להפך שהיא ממש תכעס עליי על זה שהחלטתי לבחור לבד את ההזמנה לחתונה שלנו.
אבל לאחר מספר דקות היא הסתכלה שוב ושוב על ההזמנה ולבסוף היא נישקה אותי ואמרה לי שזו ההזמנה המושלמת, הזמנה לחתונה שהיא ציפתה לה ואני כמובן מבסוט עד השמיים.

אנחנו עכשיו מתחילים לחלק אותם כי החתונה עוד מספר חודשים, ויש לנו קרובים רחוקים בצפון ובדרום ורוצים להגיע לכולם.
אז כדאי לי רק להשאיר המלצה חמה על האתר הזה, דפוס קטלוג , שעמדו במשימה שהטלתי עליהם, וגם מעבר לציפיות, מהירות ומחיר סביר מאוד להזמנות לחתונה.